Sådan laver du din kolde opfordrer Problem-fokuseret

Vi tænker sjældent på vores udsigt problemer når vi kolde kalder.Det er bare nemmere at fokusere på vores produkt eller service. Naturligvis er det virkelig fristende at gøre kolde ringer om os og hvad vi har at tilbyde, og ikke om anden personen.

I denne nye kolde kaldende tilgang tænker vi på den potentielle kunde.Vi ser især på problemer de har, og vi bygger vores samtaler omkring dette. Dette er den mest effektive måde at gøre kolde kald, og her er hvorfor:

1.Potentielle kunder lytte bedre

I den gamle traditionelle salg tankegang, har vi været uddannet, at den bedste måde at gøre et salg er ved at tale om os, vores virksomhed, vores produkt, og de fordele, det kan give til potentielle kunder.

Nå, er problemet med denne tilgang, at det handler om dig.Standardplads – “Jeg er så og så, jeg er med sådan-og-sådan, og vi gør sådan og sådan…” handler om hvem du er og hvad du gør. Det øjeblik, du taler med folk indse at du gør samtalen om dig, de tune ud og slukke. Vi alle gør dette i vores hverdag, når vi er konfronteret med en person, der taler om og om sig selv.

2.Vi undgå tal spil

Den nye kolde kaldende metode går væk fra det “numre spil.”

Numre spil er troen på at hvis du ringer nok folk, nogle af dem vil lytte til præsentationen, og at nogle af dem, der lytter vil købe.

Men når vi fokuserer på at løse den anden persons problemer, vi bryde dette dystre scenario.Det handler ikke længere om hvor mange mennesker du ringer og pitch. Det handler om din evne til at forbinde og opbygge tillid inden for hver enkelt af disse opkald.

Dette er fordi du er fokus på noget (et problem), andre kan umiddelbart vedrører. I stedet for at tilbyde en lang pitch og rullende terninger, håber, at nogen vil reagere positivt.

3.Tillid og integritet bliver en del af processen

De fleste cold calling metoder forsøger at glide i bagdøren ved hjælp af strategier og metoder, der skal “få salg.” Sommetider føler disse teknikker manipulerende.De er undertiden irriterende at den potentielle kunde.

For eksempel er der en kold kaldende tilgang, der er baseret omkring indviklede spørgende teknikker.Det er designet til at få på potentielle kunders smerter og føre dem ind i et salg. Problemet med tiltag som dette er, at målet er altid at få salg, ikke finde ud af sandheden om, hvorvidt der er en fit mellem dig og din udsigt.

I denne nye måde at cold calling fokuserer vi på anden personen og deres problemer.Vi er på udkig efter muligheder for at hjælpe, og vi gør det med den højeste integritet.

Denne tilgang til kolde kald bruge ikke indflydelse teknikker på nogen måde.Det taler direkte til kundens problemer i en ikke-truende måde. Alt du skal gøre er fokus på sandheden.

4.Problemløsning føles bedre end at sælge

Når du følger den nye kolde kaldende metode, bliver du en Problemløser i stedet for en sælger.Dette er den mest magtfulde Skift du kan gøre. Fra dette sted bygger du tillidsfulde samtaler. Du taler på dine kundeemner problemer snarere end at pitche din løsning. Du tænker ud fra deres perspektiv og inddrage dem i deres verden.

De fleste af os som “fastsættelse ting.” Der er en større følelse af tilfredsstillelse i at opdage, om vi kan hjælpe nogen løse et problem.Vi engagere nogle af de bedste karaktertræk har vi som mennesker, og det føles godt. Vores dage afsluttes med en følelse af tilfredshed i stedet for frustration.

Disse er blot et par gode grunde Hvorfor problem-fokuseret cold calling fungerer bedst.Du vil finde åbne samtaler bliver ubesværet. Du vil også tiltrække folks opmærksomhed, fordi du løse et specifikt problem, der vedrører dem. Udsigterne ikke vil se på dig som en “sælger”. Du vil skille sig ud, fordi de fleste mennesker, der sælger er uddannet til netop fremme deres tjeneste eller et produkt. Desuden vil du i sidste ende opdage en overordnede følelse af lethed trænger din cold calling dag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *