At fjerne indvendinger til at øge salget

Du ønsker at øge strømmen af indtægter fra salg, men du er blokeret af udsigter tilsyneladende endeløse indvendinger. Udsigterne sige, de ikke er interesseret. De fortælle dig din pris er for høj, eller dette ikke er det rigtige tidspunkt. Du har hørt alle indvendingerne. Hvad kan du gøre for at slippe af med disse én gang for alle?
Engineering din markedsføring
Da jeg var syv en af mine foretrukne måder at tilbringe en varm sommerdag med mine venner legede en baggård spil vi kaldte “Vandværk”.
Vi ville bruge en murske at konstruere kanaler i snavs, sætte slangen i den ene ende og se vandet flyde. Hvis vi ønskede vand til at gå lige, vil vi fjerne sten og små klippestykker til at rydde en sti. Vi blev sofistikerede ingeniører, vejlede vand rundt om hjørner og på tværs af kort akvædukter. Vi følte som førerne af universet, lede vandet hvor vi ønskede at gå. (Du kan satse min mor elskede at se os komme ind i huset for enden af dagen.)
Planlægge din markedsføring til at tage ansvaret for at øge dit salg. Din markedsføring kan føre udsigter til dine produkter og tjenester som mine venner og jeg manipuleret vores Vandværk; ved at rydde stier og fjernelse af hindringer. Kanal dine kundeemner opmærksomhed og interesser og fjerne indvendinger. Nedenfor er de fire mest almindelige indvendinger og måder til at fjerne dem.
Manglende interesse
Udsigter skal forstå, hvad du gøre før de kan blive interesseret i hvad du har at tilbyde. Det er så simpelt. Hvis du er markedsføring dig selv som advokat, coach, revisor eller fitness center, fortæller du ikke folk hvorfor de skulle være interesseret. For at fange deres interesse, forklare de problemer, der løses fra deres perspektiv.
Manglende kundeemner
Du vil have folk til at e-maile dig, ringe til dig eller gå til dit websted til at købe dine produkter og tjenester. Men først du skal motivere dem til at kontakte dig, så du kan markedet på dem.
Når du har deres opmærksomhed, brug din samtale, dine emails og dit websted til at spørge dem hvad de ønsker og behov.
Manglende troværdighed
Ønskede udsigter til at se dig som eksperten; personen og den virksomhed, som har de produkter og tjenester, de kan stole på. En af de største udfordringer for at tiltrække nye kunder er ved at vinde deres tillid og at blive set som den væsentlige ekspert. Brug dine artikler, ezine og websted til at vise din ekspertise. Bruge udtalelser fra klienter for at fortælle udsigter om de resultater, du og dine produkter har opnået.
Prissætning indvendinger
Om det er en $25 abonnement eller en $50.000 høring gebyr, udsigterne objekt til pris når de ikke forstår værdien af køb. Oprette et sæt af spørgsmål, du kan bruge til at hjælpe udsigter definerer, hvad de vil og hvad du tilbyder. Når prisen er sat i sammenhæng, bliver det meget mindre af en hindring.
Stadig ikke konvertere så mange perspektiver til klienter som du gerne vil? Bruge spørgsmål til at finde ud af mere om hvad de vil, og hvad er deres bekymringer. Derefter fat hver af disse indvendinger op foran og fjerne dem som potentielle salg mordere.
Tænk på din målgruppe som et reservoir af vand venter på at blive udnyttet. Hvis du fjerne barriererne mellem dem og dig, kan du sende en lind strøm af nye klienter og kunder din vej. N0w, ikke bare forestille sig det, gøre det. Begynde at fjerne dine kundeemner indvendinger og skabe en klar vej til at blive klienter og kunder. Hjælp dine kundeemner får hvad de ønsker og du vil få, hvad du vil, flere klienter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.